close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים שיעזרו לכם להקים עסק חדש

מערכת שורשיא אייר, תשעה30/04/2015

הקמת עסק חדש היא הרפתקה נהדרת אותה יש לתכנן באופן הקפדני ביותר

תגיות:
תהליך ההקמה של עסק חדש הוא לא תהליך פשוט ואין זה משנה באם יש את המימון הנדרש לבין אם מדובר בהקמת עסק ללא הרבה מימון.חשוב לקחת בחשבון מספר דברים בבואנו לפתוח עסק ולא להסתמך על העובדה, שהרעיון שלכם אמור להיות מבטיח ומצליח ואתם תסתדרו כבר. אם גם אתם רוצים לדעת כיצד יש להקים עסק חדש, זה בדיוק המאמר עבורכם המלא בטיפים במיוחד עבורכם. הבה נתחיל...

הטיפים החשובים לקראת הקמת עסק חדש
תוכנית עסקית– בבוא יזם להקים עסק חדש, עליו לבנות את התוכנית העסקית. תוכנית עסקית מסורתית, כוללת את כל האלמנטים החשובים עליהם יש לשים את הדגש, בין אלו נמצא: מידע על היזם, תיאור העסק, תיאור וחקר השוק, הגדרת קהלי היעד, הגדרת היתרונות והחסרונות של העסק, עלויות הקמה (שערוך) וצפי מכירות. עסק חדש אשר יבנה ללא תוכנית אלא על פי תחושות בטן, עלול למצוא את עצמו בקשיים ולכן מומלץ להקדים תרופה למכה ולתכנן מבעוד מועד.
מימון– הקמת עסק מצריכה מימון והנ"ל נכון לגבי כל סוג עסק גם אם מדובר על נותן שירות אחד, בין אם מדובר על מימון למען רכישת הציוד הנדרש ועלויות פרסום, לבין אם מדובר במימון לתהליך ההקמה, בו העסק טרם הרוויח ואין לו הכנסות. על מנת לצלוח את תקופה הקמת העסק החדש, יש להשיג את המימון הנדרש. כיצד לדעת מהו המימון הנכון והנדרש, יש לפנות אל יועצים עסקיים ובעלי הניסיון, על מנת שיעזרו לבנות ולמפות את הצרכים ובהתאם לתרגם אותם לכסף. אלמנט זה אמור להיות כלול בתוכנית העסקית.
מבטחים את העסק עסק חדש הוא בעצם הבייבי הקטן של כל יזם ועליו יש לשמור. אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על העסק היא לבטח אותו נכונה. ישנם מספר סוגי ביטוח נדרשים: ביטוח מבנה – ביטוח המבנה עצמו מפני נזקי טבע, רעידות אדמה וכדומה, ביטוח תכולה – למקרי גניבה, שריפה ונזקים לתכולה, ביטוח צד ג'  - ביטוח לאורחי העסק והעובדים, ועוד. על מנת לדעת מהו הסל הביטוחי הנכון עבור העסק שלך, צור קשר עם חברת הביטוח ובקשו לקבל את כל המידע.
משקיעים– עצמאיים בישראל, במיוחד בשלב הקמת העסק, נדרשים להשקיע את מיטב זמנם ומרצם בעבור ההצלחה של העסק החדש. מרבית היזמים מבטחים את העסק ולא רק מהפן הביטוחי אלא גם על ידי יצירת מעגל לקוחות, שכירת עובדים מוכשרים וכדומה. ככל שההשקעה תהייה גבוהה יותר, כך סלילת הדרך להצלחה תהייה טובה יותר.
 
לסיכומו של עניין, הקמת עסק חדש היא הרפתקה נהדרת אותה יש לתכנן באופן הקפדני ביותר. אי הקפדה ולו על הפרט הקטן ביותר, עלולה להסתכם בהפסדים וכשלים במהלך ההקמה ולהם עלולות להיות השלכות רציניות. כל עוד היזם יתכנן את צעדיו נכונה, דרכו בטוחה יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה